Brandocracy, platformă de consultanță în branding și marketing strategic, fondată în 2017 de Anca Rarău, este în acest an partenerul strategic pe comunicare al Spark Generation, lider în educația online pentru liceeni, care își propune să transforme educația și să sprijine dezvoltarea tinerilor din întreaga lume. Cele două branduri au, fiecare, în ADN-ul propriu, valori, principii și o viziune similară, punând educația în centrul tuturor proceselor de dezvoltare a oamenilor, a companiilor și în toate proiectele în care se implică.
Experții Brandocracy susțin Spark Generation în demersurile sale de a-și construi și comunica mesajele despre inițiativa de modernizare a educației prin școală, de a aduce informații relevante despre acest proiect lansat pentru piața românească și internațională.
„Am pornit la drum cu dorința de a adapta modul de predare și învățare la nevoile actuale ale liceenilor. Deschiderea și suportul pe care l-am primit foarte rapid din partea a numeroși parteneri și investitori ne-au arătat că direcția pe care am ales-o este corectă și că acum este un moment potrivit pentru schimbare și evoluție. Brandocracy este unul dintre primii parteneri care au crezut în noi și ne-au pus la dispoziție know-how-ul consolidat în zeci de proiecte de succes deja. Parteneriatul strategic a venit natural, plecând de la viziunea și valorile comune pe care le-am validat încă de la primele discuții. Căutăm partenerii potriviți, alături de care să transformăm educația pentru noile generații”, a declarat Raluca Manole, co-fondator și director de marketing al Spark Generation.
Spark Generation este o platformă educațională dedicată elevilor între 13-19 ani, din România și din străinătate, vorbitori de limbă engleză, care doresc să urmeze cursuri acreditate Cambridge și care au nevoie de un orar flexibil în procesul de școlarizare. Acum, Spark Generation este prezentă în aproape 100 de școli, din țară și străinătate, ca soluție de digitalizare a procesului de predare și învățare. Demersul fondatoarelor Spark Generation are la bază experiența și expertiza în educație validate în cadrul Transylvania College din Cluj-Napoca, una dintre cele mai cunoscute școli private din România.
“Am lucrat cu peste 50 de companii în ultimii cinci ani, iar rolul nostru, ca strategi, este să integrăm cifrele de business, poziționarea brandului, instrumentele de comunicare și cultura organizațională. Educația și inovația sunt două dintre valorile pe care se bazează filosofia de business a platformei de consultanță, iar suportul nostru oferit Spark Generation a avut la bază, în primul rând, valorile comune și obiectivele ambițioase ale celor trei fondatoare. Fiind antreprenori, înțelegem foarte bine nevoile celor care au curajul de a începe și dezvolta afaceri, de aceea ne dorim să sprijinim cât mai multe inițiative antreprenoriale cu viziune, oferindu-le îndrumare și exemple de bune practici. Dacă antreprenorii cresc, crește și mediul de afaceri, crește România. Prin parteneriatul cu Spark Generation, am avut posibilitatea să mergem la bază, deoarece, în opinia noastră, dezvoltarea unei culturi antreprenoriale sănătoase poate începe chiar în anii de școală. Misiunea Spark Generation este de a forma tinerii de azi pentru a deveni liderii responsabili de mâine, iar Brandocracy își dorește să contribuie la drumul lor spre succes și creștere”, a declarat Anca Rarău, fondator Brandocracy.
În ultimii patru ani, Spark Generation s-a transformat constant, devenind o soluție educațională care construiește o nouă generație de adolescenți curajoși, rezilienți și pregătiți pentru viitorul lor, de părinți liniștiți și mândri, de educatori inspirați și care inspiră, de lideri de școli care devin modele de urmat. Susținut de o investiție inițială de 1,5 milioane de euro, startup-ul a deschis o nouă rundă de finanțare, fondurile obținute urmând să fie folosite pentru creșterea numărului de elevi ce au acces la cursuri, dar și pentru introducerea de noi tool-uri AI. În momentul de față, cursurile sunt accesate de peste 9.000 de utilizatori, din peste 25 de țări din lume.
Brandocracy este un concept – platformă care integrează competențe ale profesioniștilor de marketing, branding și comunicare, având în centrul tuturor demersurilor oamenii și obiectivele de business, deopotrivă. Experții Brandocracy asigură consultanţă în construcţia de brand, marketing strategic, identitate vizuală, customer experience şi employer branding, pentru firme din diverse domenii de activitate, cu expunere naţională şi internaţională.