Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, vine în întâmpinarea fanilor cerealelor pentru micul dejun cu un nou produs, Cereale KitKat® gust de ciocolată și napolitană, în ambalaj de 350 de grame, un răsfăț pentru dimineți pline de energie.
Cercetările realizate de către Ce-mireal Partners Worldwide (CPW) la nivel Global au adus în prim plan faptul că 53% dintre consumatori doresc să experimenteze produse noi, produse inovatoare, iar 89% dintre consumatori consideră că este important și doresc să aibă parte de o experiență plăcută, atunci când le consumă. Astfel, în urma acestor rezultate, cerealele KitKat® au fost create ca răspuns la nevoile consumatorilor.
„În ultimii 20 de ani, am reușit să reducem cu 25% conținutul de sare și cu 20% conținutul de zaharuri din cerealele noastre pentru mic dejun. De asemenea, cerealele Nestlé pentru micul dejun nu conțin coloranți sau arome artificiale. Fiind cea mai mare companie alimentară din lume, suntem prezenți pe mesele a milioane de familii în fiecare dimineață. Îi putem ajuta pe consumatorii noștri să-și crească aportul de cereale integrale începând cu prima masă a zilei”, spune Sînziana Lungu, Associated Marketing Manager Cereal Partners Worldwide, Nestlé Romania.
Noile cereale deosebit de crocante KitKat® vin într-o combinație delicioasă, cu gust de ciocolată și napolitană, fiind o reinterpretare pentru micul dejun a celebrelor batoane de ciocolată KitKat®. Având ingredientul nr. 1 din rețetă cereale integrale, acestea reprezintă o soluție delicioasă și contribuie la aportul de cereale integrale, vitamine și minerale, începând cu prima masa a zilei – micul dejun. În plus, cacao folosită în produs provine din surse sustenabile*.
În România, micul dejun este consumat cu o frecvență medie de 5 ori pe săptămână, cu 57% dintre români care iau micul dejun zilnic și 9% care nu obișnuiesc să ia micul dejun, conform studiului făcut de MASMI și Nestlé la începutul acestui an.
Cerealele integrale sunt bogate în minerale, vitamine și fibre și ajută la reducerea riscului la anumite boli cronice. Românii consumă, în medie, de 2-3 ori pe săptămână cereale integrale. Doar 16% consumă cereale integrale mai mult de 5 ori pe săptămână. Conform studiilor derulate de CPW, consumul per cap de locuitor în România este încă mic, doar 1 kg de cereale la mic dejun, față Germania 2,2 kg sau Portugalia 2,6 kg. Cerealele pentru micul dejun sunt prezente pe masa a aproximativ 6 din 10 gospodării din țara noastră (conform datelor GfK Consumer Panel de la începutul acestui an, furnizate companiei Nestlé România), ceea ce arată potențialul categoriei pe piața din România.
Istoria Brandului KitKat®
Savurat în peste 80 de țări, KitKat este primul brand global de ciocolată care folosește cacao 100% din surse durabile prin Nestlé Cocoa Plan și certificat Rainforest Alliance. Marca KitKat datează din 1911, când termenii „Kit Kat” și „Kit Cat” au fost înregistrate ca mărci comerciale de către cofetăria Rowntree din Marea Britanie, care a fost cumpărată de Nestlé în 1988. În 2013, Google a încheiat un parteneriat cu Nestlé prin care versiunea 4.4 a sistemului de operare Android a fost denumită „KitKat”. În 2020, KitKat a câștigat Premiul Lausanne Index – Cel mai bun ambalaj.
*Cacao delicioasă pe care o iubești, provenită din surse sustenabile. Contribuim la îmbunătățirea calității vieții fermierilor, prin Nestlé Cocoa Plan și prin colaborarea cu Rainforest Alliance.
Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestlé s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani compania a plantat 75.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.
Inițiativele globale Nestlé:
În 2017, Nestlé a luat o serie de măsuri pentru accelerarea progresului în vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a acțiunilor de îmbunătățire a calității vieții și contribuției la un viitor mai bun. Printre acestea se numără consolidarea programului “Nestlé for Healthier Kids”, extinderea inițiativei “Nestlé needs YOUth” și dezvoltarea activităților de management sustenabil al performanței de mediu. Nestlé își menține poziția de lider global în industria de alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile consumatorilor. Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI) evaluează cei mai mari 25 de producători de alimente din lume, concentrându-se pe politicile, practicile și performanțele lor legate de nutriție. Poziția de top conferită Nestlé este recunoașterea angajamentului său permanent față de nutriție și sănătate, precum și angajamentul său de a ajuta la abordarea provocărilor globale ale obezității și subnutriției.
Nestlé for Healthier Kids
Programul „Nestlé for Healthier Kids” a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care susțin părinții și tutorii să crească copii mai sănătoși, de la activități de cercetare și formulare a produselor până la servicii de educație și nutriție inovatoare pentru un stil de viață sănătos. în România, aceste eforturi se regăsesc sub umbrela programului „Și eu trăiesc sănătos – SETS”, inițiat de Fundația PRAIS.
Nestlé needs YOUth
Ambiția Nestlé în ceea ce privește inițiativa globală de tineret „Nestlé needs YOUth” este să ajute 10 milioane de tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități de carieră până în anul 2030. Această inițiativă globală combină și coordonează toate activitățile care susțin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.
Nestlé for a Waste Free World
Nestlé dorește ca produsele sale să nu fie doar mai gustoase și mai sănătoase, ci și mai bune pentru mediu. Ambiția Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.