NESCAFÉ® premiază în această toamnă consumatorii printr-o campanie inedită cu premii, în care fiecare înscriere unică înseamnă o șansă de câștig și un puiet de salcâm plantat în Pădurea de Miere Nestlé. Campania națională pentru consumatori are loc în perioada 2 octombrie – 12 noiembrie, iar pe lângă premiile atractive prin care NESCAFÉ® vrea să recompenseze consumatorii loiali, marele obiectiv este extinderea Pădurii de Miere Nestlé din județul Giurgiu. Campania NESCAFÉ® are premii în valoare totală de peste 115.000 de lei, iar marele premiu este o mașină roșie Fiat 500 Hybrid Dolcevita.
„NESCAFÉ® are în ADN-ul său de brand global sustenabilitatea, iar prin acest demers ne dorim să generăm un impact chiar aici, în România, unde ne bucurăm de o bază puternică de consumatori loiali. Proiectul Pădurea de Miere este cel mai potrivit pentru a ne aduce contribuția la strategia locală de sustenabilitate a Nestlé România, cu atât mai mult cu cât NESCAFÉ® este unul dintre brandurile cele mai iubite din portofoliul nostru. Prin această campanie ne dorim să recompensăm deopotrivă consumatorii care aleg să savureze cafeaua noastră, dar și comunitatea locală, transformând fiecare înscriere într-un puiet de salcâm plantat în Pădurea de Miere. De asemenea, lansăm pe această cale și o invitație către consumatori și către partenerii noștri de afaceri, de a ni se alătura la plantarea din noiembrie, să vedem împreună cum se extinde Pădurea de Miere!”, spune Ramona Hărătău, Coffee Mixes Business Lead SEE, Nestlé.
În noiembrie 2022, Nestlé România a lansat Pădurea de Miere prin plantarea, în parteneriat cu Asociația Mai Mult Verde, a 20.000 de puieți de salcâm în Comuna Mârșa din județul Giurgiu, sub umbrela pilonului de sustenabilitate “Nestlé for a Waste Free World”. Puieții de salcâm au fost plantați pe o suprafață de 4 hectare, iar plantația va deveni o importantă sursă de polen pentru albine.
Anul acesta, Nestlé România va relua plantările pentru extinderea Pădurii de Miere, în ideea de a da un ajutor prețios apicultorilor din zonă, creându-le un areal propice pentru familiile lor de albine.
Fiecare român poate contribui în mod direct la susținerea acestui proiect cumpărând produse NESCAFÉ® și înscriindu-se în tombola cu premii până pe 12 noiembrie 2023. Pentru fiecare participant unic la tombolă, Nestlé România și echipa NESCAFÉ® vor planta câte un puiet de salcâm în Pădurea de Miere.
Prin susținerea financiară a costurilor pentru puieți și a operațiunii de plantare, Nestlé România și NESCAFÉ® se implică direct și nemijlocit în crearea unui ecosistem în județul Giurgiu: o pădure de salcâmi ce va susține apicultorii din zonă și deci producția de miere. Acest efort reprezintă și un semn de apreciere al NESCAFÉ® față de consumatorii români care iubesc brandul și aleg să savureze această cafea zi de zi.
Fiecare dintre români poate contribui la această inițiativă de sustenabilitate cumpărând produse NESCAFÉ® și intrând în tombolă. De câștigat, câștigă comunitatea locală și noi toți – o nouă pădure, un nou plămân verde și o nouă sursă de polen pentru albine.
Detalii pe www.nescafe.ro.
Despre Nestlé
Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestlé s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani companii a plantat 75.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.
Inițiativele globale Nestlé:
În 2017, Nestlé a luat o serie de măsuri pentru accelerarea progresului în vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a acțiunilor de îmbunătățire a calității vieții și contribuției la un viitor mai bun. Printre acestea se numără consolidarea programului “Nestlé for Healthier Kids”, extinderea inițiativei “Nestlé needs YOUth” și dezvoltarea activităților de management sustenabil al performanței de mediu. Nestlé își menține poziția de lider global în industria de alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile consumatorilor. Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI) evaluează cei mai mari 25 de producători de alimente din lume, concentrându-se pe politicile, practicile și performanțele lor legate de nutriție. Poziția de top conferită Nestlé este recunoașterea angajamentului său permanent față de nutriție și sănătate, precum și angajamentul său de a ajuta la abordarea provocărilor globale ale obezității și subnutriției.
Nestlé for Healthier Kids
Programul „Nestlé for Healthier Kids” a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care susțin părinții și tutorii să crească copii mai sănătoși, de la activități de cercetare și formulare a produselor până la servicii de educație și nutriție inovatoare pentru un stil de viață sănătos. în România, aceste eforturi se regăsesc sub umbrela programului „Și eu trăiesc sănătos – SETS”, inițiat de Fundația PRAIS.
Nestlé needs YOUth
Ambiția Nestlé în ceea ce privește inițiativa globală de tineret „Nestlé needs YOUth” este să ajute 10 milioane de tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități de carieră până în anul 2030. Această inițiativă globală combină și coordonează toate activitățile care susțin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.
Nestlé for a Waste Free World
Nestlé dorește ca produsele sale să nu fie doar mai gustoase și mai sănătoase, ci și mai bune pentru mediu. Ambiția Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.