Nestlé Professional, expertul Nestlé în domeniul consumului în afara casei ce oferă soluții personalizate de băuturi calde și reci pe bază de cafea și produse culinare unei game foarte largi de clienți, duce experiența de cafea premium la un nou nivel odată cu lansarea programului de cafea We Proudly Serve Starbucks® pentru birouri, spitale, universități, hoteluri, săli de conferințe și zone de agrement din toată România.
Programul de cafea We Proudly Serve Starbucks® este o soluție integrată de afaceri care oferă soluții de cafea adaptate pentru a răspunde nevoilor clienților săi. Acesta combină puterea și afinitatea mărcii Starbucks® și expertiza în distribuție și acoperirea Nestlé, una dintre cele mai importante companii de produse alimentare și băuturi din lume. De asemenea, Nestlé Professional a semnat un acord de parteneriat cu Cumpăna pentru distribuția de soluții de cafea pentru consum în afara casei. Cumpăna este una dintre cele mai importante companii specializate în furnizarea de apă dulce proaspătă pentru angajații și vizitatorii oricărui tip de companie.
“Prin acest nou parteneriat ne propunem să ne creștem distribuția cu soluțiile de cafea Nestlé în birourile medii și mari, oferind clienților un portofoliu complet de soluții de cafea completat de soluții de apă de înaltă calitate oferite de partenerul dumneavoastră Cumpăna. Cafeaua și apa reprezintă combinația de băuturi care nu trebuie să lipsească din niciun spațiu de birou si nu numai, iar pachetul de soluții pe care îl putem oferi clienților este de neegalat”, a spus Ovidiu Tunaru, Business Executive Officer Nestlé Professional regiunea de sud-est.
“De-a lungul celor trei decenii de activitate, parteneriatul nostru cu Nestlé Professional reafirmă integritatea cu care ne desfășurăm afacerile și încrederea pe care am câștigat-o de la clienții noștri. Această nouă colaborare cu cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume ne permite să ne consolidăm poziția de furnizor de soluții de hidratare pentru locurile de muncă din România. Pachetul cuprinzător oferit de Cumpăna alături de Nestlé Professional prin Programul de cafea We Proudly Serve Starbucks® transmite un mesaj clar întreprinderilor mijlocii și mari: acum pot găsi soluții de apă de înaltă calitate și o experiență de cafea premium într-un singur loc. Acest parteneriat ne permite să răspundem nevoilor diverse ale clienților noștri, oferindu-le soluții de hidratare fiabile și o experiență exclusivă de cafea. Suntem dedicați să furnizăm cele mai bune servicii și produse clienților noștri, asigurându-ne că rămânem în ton cu cerințele și așteptările într-un mediu de afaceri în continuă schimbare”, a declarat Florin Dănilă, director general, Cumpăna.
Programul de cafea We Proudly Serve Starbucks® are la bază Alianța Globală pentru Cafea formată în 2018 între Nestlé și Starbucks, care îi asigură companiei Nestlé dreptul de a comercializa, vinde și distribui produse de cafea Starbucks prin canalele de acasă și din afara casei, în afara magazinelor Starbucks.
Programul de cafea We Proudly Serve Starbucks™ oferă, în România, soluții de cafea Starbucks premium de înaltă calitate pentru birouri, spitale, universități, hoteluri, săli de conferințe și zone de agrement, astfel încât să poată crea experiențe de cafea semnificative și excepționale pentru angajații/clienții lor. Clienții au la dispoziție o soluție atractivă de cafea premium, cu o gamă largă de băuturi – de la băuturile clasice pe bază de espresso, gama de băuturi reci, până la băuturile sezoniere emblematice cunoscute din cafenelele Starbucks®.
Pentru mai multe detalii despre programul de cafea We Proudly Serve Starbucks®, vizitați site-ul web We Proudly Serve Starbucks.
Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestle s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani companii a plantat 75.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.
În 2017, Nestlé a luat o serie de măsuri pentru accelerarea progresului în vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a acțiunilor de îmbunătățire a calității vieții și contribuției la un viitor mai bun. Printre acestea se numără consolidarea programului “Nestlé for Healthier Kids”, extinderea inițiativei “Nestlé needs YOUth” și dezvoltarea activităților de management sustenabil al performanței de mediu. Nestlé își menține poziția de lider global în industria de alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile consumatorilor. Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI) evaluează cei mai mari 25 de producători de alimente din lume, concentrându-se pe politicile, practicile și performanțele lor legate de nutriție. Poziția de top conferită Nestlé este recunoașterea angajamentului său permanent față de nutriție și sănătate, precum și angajamentul său de a ajuta la abordarea provocărilor globale ale obezității și subnutriției.
Programul „Nestlé for Healthier Kids” a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care susțin părinții și tutorii să crească copii mai sănătoși, de la activități de cercetare și formulare a produselor până la servicii de educație și nutriție inovatoare pentru un stil de viață sănătos. în România, aceste eforturi se regăsesc sub umbrela programului „Și eu trăiesc sănătos – SETS”, inițiat de Fundația PRAIS.
Ambiția Nestlé în ceea ce privește inițiativa globală de tineret „Nestlé needs YOUth” este să ajute 10 milioane de tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități de carieră până în anul 2030. Această inițiativă globală combină și coordonează toate activitățile care susțin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.
Nestlé dorește ca produsele sale să nu fie doar mai gustoase și mai sănătoase, ci și mai bune pentru mediu. Ambiția Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.
Compania Cumpăna este prezentă în România din 1993 și s-a remarcat prin colaborările cu peste 10.000 de organizații autohtone, multinaționale, organizații guvernamentale, non-guvernamentale și alte instituții, fiind în tot acest timp responsabilă pentru furnizarea soluțiilor de hidratare la standarde internaționale de calitate. Cele 3 decenii de activitate se disting prin bogata experiență în filtrarea, îmbutelierea și distribuția apei la birou și acasă, având peste 100.000 de ore de testare a soluțiilor de hidratare. Divizia Water, a fost dezvoltată prin completarea cu divizia Coffee, HoReCa și Retail. Această diversificare a permis companiei să ofere soluții complete și personalizate în domeniul hidratării, astfel încât să răspundă cerințelor variate ale clienților săi.
În anul 2017, compania Cumpăna a primit prestigiosul brevet de Furnizor al Casei Regale a României, o distincție completată de recunoașterea „Institutului de Testare a Calității și Gustului” din Bruxelles prin acordarea premiului „Superior Taste Award”. Tot la categoria Distincții, palmaresul companiei se bucură de premii precum „Quality Assurance”, „Environmental Management” și altele.