Ce-ar fi dacă Black Friday n-ar fi doar despre cum să cumperi pentru casa ta, ci și despre cum să dăruiești pentru casa altcuiva? Nu doar despre cum să investești în ea, ci și despre cum să economisești pentru ea. Nu doar despre cum să o dichisești, ci și despre cum să o degajezi?

Cei de la IKEA spun că sunt fani Black Friday. ”Ne bucurăm când alături de noi faci o afacere bună, dar mai ales când faci o afacere pentru bine. Pentru casa ta, pentru casa celui care n-are poate o casă și chiar și pentru cea mai mare dintre case: planeta pe care locuim”, este mesajul transmis de IKEA.

De aceea, anul acesta, Black Friday la IKEA devine Green Friday și, timp de 10 zile consecutiv, din 24 noiembrie până pe 3 decembrie, le oferă clienților posibilitatea de a revinde vechile lor piese de mobilier plătind de două ori prețul de răscumpărare. În schimbul mobilierului lor, clienții vor primi carduri de rambursare pe care le pot cheltui la IKEA, iar valoarea acestora va depinde de starea obiectelor pe care le revând.

Doar clienții care sunt membri ai programului de loialitate IKEA Family vor primi de două ori valoarea estimată. Toate obiectele returnate în această perioadă vor fi donate proiectelor comunitare, pentru a-i ajuta pe cei afectați de pandemia COVID-19. După campanie, serviciul de răscumpărare IKEA va continua să existe și toate articolele vor fi vândute în zona „Așa cum sunt” a magazinelor IKEA.

Pentru a se alătura inițiativei, clienții trebuie să urmeze câțiva pași simpli, în timp ce IKEA se va asigura că toate măsurile de prevenție sunt respectate. În primă fază, clienții trebuie să facă o estimare online a piesei de mobilier, cu ajutorul instrumentului web IKEA, în termen de 10 zile de la startul campaniei Green Friday. Estimarea se va realiza cu ajutorul instrumentului web IKEA, care utilizează o matrice de preț specifică, pe baza stării articolului.

Aceștia vor primi un cod QR, o valoare estimată și un număr de aplicație pentru articol. Toate articolele trebuie aduse la magazin asamblate complet, la departamentul de schimb și retur, oricând între 24 noiembrie și până la sfârșitul anului.
Un angajat IKEA va verifica starea în care se află piesa de mobilier, iar clientului i se va oferi o estimare finală a prețului pentru articol. În cazul în care acceptă, IKEA va rambursa suma estimată prin oferirea unui card de cumpărături IKEA, în timp ce mobilierul va fi donat sau revândut. Toate produsele returnate vor fi dezinfectate în cadrul unui proces care se desfășoară conform măsurilor de siguranță pentru COVID-19, în funcție de tipul de material al produsului și de starea acestuia.

Clienții IKEA cu articole „ca noi”, fără zgârieturi, vor primi vouchere echivalente cu 50% din prețul inițial al articolelor, în timp ce mobilierul în stare „foarte bună”, cu zgârieturi minore, va fi răscumpărat de IKEA cu 40% din valoarea inițială. În cele din urmă, mobilierul „folosit corespunzător”, cu mai multe zgârieturi, va fi răscumpărat la 30% din valoarea inițială.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.