Jumătate dintre copiii din România petrec împreună cu părinții doar o oră pe zi ceea ce, spun specialiștii, le afectează dezvoltarea. De aceea, orice prilej de reunire a familiilor înseamnă un câștig pentru atât pentru cei mici cât și pentru cei mari. Agenția de comunicare PiArt Vision lansează campania „De 1 Decembrie reunim familiile la cinema” cu scopul de a le reaminti părinților cât de important este pentru copii timpul petrecut în familie. Campania debutează cu proiecția în cinematografe a filmului de animație „Dragonul Vrăjit”, care va fi lansat în premieră în România în data de 1 Decembrie, în majoritatea cinematografelor din țară.
Filmul de animație „Dragonul vrăjit” prezintă povestea lui Nicky, un copil îndrăzneț, care face parte dintr-o familie frumoasă și este fascinat de tatăl său, un adevărat model pe urmele căruia vrea să calce. Dacă fratele mai mare al lui Nicky a moștenit de la părintele său puterea mușchilor, forța eroului nostru constă în puterea minții și în inima lui mare. Așa că nu stă prea mult pe gânduri atunci când se pune problema să accepte provocarea de a pleca în Pădurea Magică, pentru a-l găsi pe Dragonul Vrăjit. Iar atunci când are nevoie mai mare de ajutor, Nicky are surpriza să primească sprijin tocmai de la membrii familiei.
„Dragonul vrăjit este un film despre o lume magică, despre care cu toții știm că există; copilul din noi știe că există. Copilul din film vrea să-și întâlnească dragonul din visele lui și are nevoie de personaje de poveste care să îl ajute în această încercare. Iar dincolo de ajutorul primit de la Ucenicul vrăjitor, veverița Kamikaze, prietenul Rocky, melci viteziști și libelule planor este sprijinul din partea familiei, care vine exact atunci când are nevoie”, a declarat Laurean Gherman, director artistic al studiourilor Empire Video Production, compania care a adus în România filmul „Dragonul vrăjit”.
„Îi chemăm pe părinți și pe copii la un film de animație în care eroii știu că forța lor stă în energia pe care le-o oferă familia, iar cei mici izbândesc avându-i ca modele pe cei mari. Ne propunem să transformăm vizionarea acestui film de animație într-un prilej de reuniune a familiilor în cadrul unei activități plăcute, care îmbină jocul cu mesajele educaționale’’, a spus Mădălina Barbărasă, Co-founder PiArt Vision.
Le mulțumim partenerilor media: Kanal D, TVR, Radio România Actualități, Agerpres, Itsy Bitsy, Gazeta Sporturilor, Libertatea, Evenimentul zilei, Avantaje, KidsNews.ro, Desenele Copilăriei, Totul despre mame, Centrul de parenting, Qbebe.