Peste 1.700 de elevi și profesori de gimnaziu au participat la sesiunile online organizate de Junior Achievement (JA) România și Nestlé România în cadrul programului de dezvoltare profesională “Succesul tău profesional”. Acest program oferă sugestii și modele de pregătire și progres în carieră elevilor și studenților.
În luna noiembrie, șase voluntari din cadrul Nestlé România au fost gazdele unui număr de trei sesiuni online, la care au participat 1.733 de elevi și profesori, conectați direct, în cursul cărora au discutat despre alegerile necesare pentru a prefigura o carieră profesională de succes.
În timpul sesiunilor online, cei șase voluntari din cadrul Nestlé România le-au povestit elevilor experiențele lor profesionale, iar apoi au răspuns întrebărilor din audiență.
”Am avut un public extrem de interesat și de dornic de a se inspira din experiențele noastre profesionale, mai ales că le-am povestit ce am făcut pentru a ne diferenția și a deveni relevanți pentru compania noastră”, spune Oana Ganea, Brand Manager Purina.
”Constatăm de la an la an că tinerii sunt tot mai atenți la semnalele venite dinspre viitorii și potențialii angajatori, că sunt tot mai conștienți că trebuie să fie extrem de competitivi indiferent ce cale aleg și de aceea, interesul față de programul nostru este în creștere”, explică Alice Cornea, Director Executiv, Junior Achievement România.
”Am apreciat caracterul interactiv al discuțiilor, care mi-a oferit ocazia să aflu mai multe despre preferințele și nevoile mele. Să nu subestimăm niciodată importanța pasiunii și a energiei pe care le aducem în sală”, a spus unul dintre elevii participanți, de la Liceul Tehnologic „Gheorghe Ionescu-Sisești” din Valea Călugărească. La rândul său, un profesor de la Liceul Teologic Romano-Catolic “Szent László” din Oradea a completat: ”Mi-a plăcut maniera deschisă și sinceră în care voluntarii de la Nestle au prezentat subiectul. Mi-ar plăcea să aud mai multe exemple de cariere de succes”.
”Le mulțumesc voluntarilor, colegii mei, pentru implicare și timpul acordat acestui proiect menit să contribuie la viitoare generații mult mai motivate și mai bine orientate în câmpul muncii. Prin acest proiect, Nestlé România continuă să contribuie la îmbunătățirea calității vieții românilor, prin educație”, spune Sidonia Bodianschi, Talent Acquisition Lead Romania, Nestlé România.
Parteneriatul cu Junior Achievement România este la al șaselea an și se încadrează în inițiativa globală de tineret „Nestlé Needs YOUth”, prin care Nestlé dorește să ajute 10 milioane de tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități de carieră până în anul 2030. Această inițiativă globală combină și coordonează toate activitățile care susțin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.
Despre Nestlé
Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestlé s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 4 ani compania a plantat 110.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.
Inițiativele globale Nestlé:
În 2017, Nestlé a luat o serie de măsuri pentru accelerarea progresului în vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a acțiunilor de îmbunătățire a calității vieții și contribuției la un viitor mai bun. Printre acestea se numără consolidarea programului “Nestlé for Healthier Kids”, extinderea inițiativei “Nestlé needs YOUth” și dezvoltarea activităților de management sustenabil al performanței de mediu. Nestlé își menține poziția de lider global în industria de alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile consumatorilor.
Nestlé for Healthier Kids
Programul „Nestlé for Healthier Kids” a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care susțin părinții și tutorii să crească copii mai sănătoși, de la activități de cercetare și formulare a produselor până la servicii de educație și nutriție inovatoare pentru un stil de viață sănătos. în România, aceste eforturi se regăsesc sub umbrela programului „Și eu trăiesc sănătos – SETS”, inițiat de Fundația PRAIS.
Nestlé needs YOUth
Ambiția Nestlé în ceea ce privește inițiativa globală de tineret „Nestlé needs YOUth” este să ajute 10 milioane de tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități de carieră până în anul 2030. Această inițiativă globală combină și coordonează toate activitățile care susțin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.
Nestlé for a Waste Free World
Nestlé dorește ca produsele sale să nu fie doar mai gustoase și mai sănătoase, ci și mai bune pentru mediu. Ambiția Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.