Studenții din Capitală sunt invitați la Noaptea Companiilor

0
19

O premieră pentru București, Noaptea Companiilor alături de CBRE invită studenții din Capitală să exploreze sediile companiilor înscrise, pe 16 și 17 octombrie. Ajunsă la a șasea ediție la nivel național, Noaptea Companiilor oferă organizațiilor participante ocazia de a se conecta cu potențialii angajați într-un mod autentic: chiar în propriile birouri. Târgul neconvențional de joburi este organizat pentru prima dată în București, de CBRE România, liderul pieței locale de consultanță imobiliară și al segmentului de birouri.

Printre companiile care s-au înscris în proiect până în prezent se numără Ursus, OMV Petrom, KPMG, Booking, Orange, WeMat, Genpact, DB Tech, BCR, Accenture, Siemens Energy, AECOM, ARRISE, Antena Group sau Veridion. De la degustări de bere și până la ateliere de inteligență artificială, Noaptea Companiilor propune un program variat și interactiv. Indiferent de profilul educațional și specializare, studenții vor putea accesa, în cele 2 zile de eveniment, sute de job-uri și oportunități de carieră.

„Interesul pentru Noaptea Companiilor crește semnificativ, iar brandurile care și-au confirmat prezența până în acest moment vor deschide spații de birouri care totalizează 220.000 mp – practic, un spațiu extrem de generos unde companiile și candidații pot interacționa într-un mod direct și original. Colaborarea cu eJobs, platforma de recrutare cu joburi 100% reale, aduce un plus semnificativ de valoare evenimentului și îl plasează ca punct de referință în recrutare și employer branding”, a declarat Tudor Ionescu, Head of A&T Office la CBRE România.

La ediția de anul trecut a NCO din Cluj-Napoca, au fost prezenți peste 2.000 de studenți. Pentru București, parteneriatul cu 11 Universități cheie lansează invitația către toți studenții din Capitală, care sunt așteptați la această ediție.

Noaptea Companiilor a debutat în 2019 la Cluj-Napoca și, începând cu 2023, s-a extins și pe piețele din Iași și Târgu Mureș. Deși pandemia de Covid-19 a întrerupt temporar organizarea, târgul a fost reluat în 2022, iar de atunci a reunit 85 de companii participante. Noaptea Companiilor, francizat acum și în Capitală de CBRE România, oferă firmelor oportunitatea de a-și deschide birourile pe timpul nopții pentru vizitatori, facilitând activări menite să reflecte autentic valorile organizaționale și cultura de lucru.

Un studiu* recent privind piața muncii, cu focus pe Generația Z (cei născuți între 1997 și 2012), relevă că organizațiile trebuie să își regândească metodele de recrutare pentru a se adapta acestui segment divers, orientat spre tehnologie și responsabil socială.

„Gen Z pune un accent deosebit pe echilibrul dintre viața personală și profesională și pe descoperirea unui sens autentic în carieră. Ei nu caută doar stabilitate financiară, ci și oportunități de dezvoltare personală și profesională, în medii de lucru care le reflectă principiile și convingerile. Noaptea Companiilor vine în întâmpinarea acestor așteptări, oferindu-le candidaților oportunitatea de a explora direct cultura organizațională și valorile firmelor, într-un mod original, deschis și interactiv”, a adăugat Tudor Ionescu.

Anul trecut, studenții au reprezentat 47% din participanți, 30% au fost tineri profesioniști activi pe piața muncii, 17% proaspăt absolvenți și 6% freelanceri. Majoritatea participanților au avut vârste cuprinse între 18 și 24 de ani (60%), în timp ce 25% s-au încadrat în intervalul 25-34 de ani, iar 13% aveau peste 35 de ani.

Pe parcursul evenimentului, programat în zilele de 16 și 17 octombrie, de la ora 16:00 până la miezul nopții, cei care se înscriu pot explora birourile companiilor participante, în funcție de programul oferit și de relevanța acestuia pentru cariera lor profesională. Participanții vor avea ocazia să ia parte la sesiuni de workshopuri și să interacționeze direct cu echipele și mediul de lucru din cadrul organizațiilor. Tinerii se pot înscrie pentru o vizită în cadrul companiilor vizate direct pe https://www.noapteacompaniilor.ro/bucuresti/companii/.

Evenimentul e susținut de eJobs, liderul pieței de recrutare online din România.

*Sursă: https://www.ijnrd.org/papers/IJNRD2p309260.pdf

DESPRE CBRE Group, Inc.

CBRE Group, Inc. (NYSE: CBRE), o companie listată în Fortune 500 și S&P 500 cu sediul în Dallas, este cea mai mare firmă de servicii și investiții imobiliare comerciale din lume (pe baza veniturilor din 2022). Compania are peste 115.000 de angajați care deservesc clienți din mai mult de 100 de țări. În România, CBRE deservește o gamă diversă de clienți cu o suită integrată de servicii, inclusiv facilități, tranzacții și management de proiect; gestionarea proprietății; gestionarea investițiilor; estimare și evaluare de proprietăți; leasing imobiliar; consultanță strategică; vânzări de proprietăți; servicii ipotecare și servicii de dezvoltare. Pentru mai multe informații vizitați www.cbre.ro sau pagina de LinkedIn CBRE Romania.

Despre Noaptea Companiilor

Noaptea Companiilor (NCO), târg neconvențional de locuri de muncă și prezentări de companii la sediile acestora, s-a înființat în 2019, la Cluj. În 2024, NCO se află la a patra ediție la Cluj, la a doua ediție la Iași și Târgu Mureș, și se desfășoară pentru prima dată la București, Brașov și Sibiu. NCO este un concept deja consacrat în ceea ce privește employer brandingul și recrutarea.  Evenimentul este destinat companiilor care vor să prezinte, la propriul sediu, cultura organizațională, condițiile de muncă și valorile specifice firmei. De asemenea, NCO se adresează și vizitatorilor – pentru care conceptul și posibilitatea de a intra în ”culisele” companiilor este foarte atractiv și pe mulți îi ajută în dezvoltarea profesională. An de an, vizitatorii au fost așteptați de companii din domenii diverse: de la construcții la IT, de la industria automotive la proiectare instalații ori agricultură, de la protecție împotriva incendiilor la securitate cibernetică. Mai multe informații puteți citi pe www.noapteacompaniilor.ro sau pe conturile de LinkedIn, Facebook și Instagram Noaptea Companiilor.