Criza climatică pare să reprezinte un subiect care îi preocupă pe părinți și îi determină să își remodeleze viața și obiceiurile de cumpărare.

Potrivit unui studiu realizat de Morning Consult, aproximativ 91% dintre părinţi sunt preocupați de criza climatică, iar mai mult de jumătate dintre respondenţi (53%) spun că acest lucru a avut un impact asupra perspectivei lor de a avea mai mulţi copii, scrie Agerpres.ro.

Totodată, 43% dintre respondenţi au declarat că s-au decis să lucreze pentru o companie luând în considerare implicarea şi atitudinea faţă de problemele sociale şi de mediu.

Studiul dezvăluie acţiunile pe care mulţi părinţi le întreprind din cauza schimbărilor climatice – de la decizii din viaţa de zi cu zi, până la planificarea familială pe termen lung. Sondajul a fost realizat în rândul a peste 5.000 de părinţi din India, Mexic, Singapore, Marea Britanie şi Statele Unite.

De asemenea, cercetarea a arătat că mulţi părinţi susţin companiile care iau măsuri pentru a limita efectele schimbărilor climatice. Aproape două treimi (64%) dintre părinţi preferă produsele care provin din surse sustenabile, iar 60% spun că practicile sustenabile ale companiilor joacă un rol important în obiceiurile lor de cumpărare. Acest lucru se întâmplă în pofida faptului că cei mai mulţi (84%) recunosc creşterea costului vieţii şi mai mult de jumătate (57%) consideră că adoptarea de practici ecologice consumă mult timp.

“Familiile, la fel ca toţi clienţii noştri, se bazează pe HP pentru a se conecta la lucrurile care contează cel mai mult, fie că este vorba de muncă, divertisment sau de cei dragi. Este unul dintre motivele pentru care părinţii sunt pe primul loc pentru noi. Şi, la fel ca fiecare generaţie dinaintea lor, părinţii de astăzi se confruntă cu propriile presiuni, în special cu criza climatică. Acesta este motivul pentru care mergem dincolo de impactul pe care îl avem în afaceri, pentru un business mai bun pentru oameni şi pentru planetă.”, a declarat Michele Malejki, Global Head of Social Impact.

În timp ce părinţii iau măsuri personale, cei mai mulţi cred, de asemenea, că şi corporaţiile trebuie să acţioneze. Cei mai mulţi părinţi (51%) consideră că societăţile au “o mare” responsabilitate în ceea ce priveşte acţiunile climatice.