Timp de 4 săptămâni, 5 to go și Antena Stars te provoacă la premii! În mijlocul atenției sunt cei care aleg STAR Frappe, cel mai glam frappe, cu sirop de caramel și ciocolată, frișcă și topping de sprinkles, care aduce în plus și premii cu stil, nivel VIP! Prin tragere la sorți, se poate câștiga săptămânal unul dintre cele 3 vouchere de VIP 5 to go, ce asigură doza zilnică de cafea până la finalul anului în cafeneaua preferată, sau marele premiu – un voucher de cumpărături în valoare de 1.000 de euro şi o zi de shopping alături de Iulia Albu.
Pentru a se înscrie la concurs, cei doritori trebuie să cumpere în perioada 5 septembrie – 2 octombrie un Star Frappe de la una dintre cafenelele 5 to go din întreaga țară, să scaneze QR code-ul de pe ambalaj şi să intre în pagina de concurs pentru a completa informațiile solicitate.
„Pentru 5 to go a fost întotdeauna o prioritate să aducă extra valoare în viața consumatorilor, prin gustul și calitatea produselor, prin inovație și design, iar de data asta, și prin premii! Prin colaborarea cu Antena Stars punem reflectoarele pe consumatorii noștri și le dăm oportunitatea de a câștiga premii VIP, iar asta ne-a motivat să dezvoltăm această campanie, prima de acest gen pentru brandul nostru. Frappe-ul este un produs vedetă pentru noi și preferat în general de publicul tânăr care ne trece pragul, așa că, începând de azi, îi așteptăm în cafenele cu un delicios STAR Frappe!” a declarat Lucian Bădilă, cofondator 5 to go.
Noul STAR Frappe este disponibil în toate cafenelele 5 to go, într-un pahar cu design special cu mesajul campaniei și cu barista pregătiți să pună în pahar cel mai bun gust.
5 to go a luat naștere în 2015, iar la finalul anului 2021 a ajuns aproape de pragul de 300 de unității, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Și în 2022, unul dintre cele mai importante obiective ale grupului rămâne dezvoltare masivă la nivel național, prin deschiderea a 200 de locații noi și de a ajunge la un total de 1,000 de cafenele în România, în următorii 5 ani. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.