Lăptăria cu Caimac, producătorul de lactate 100% românești, naturale și minim procesate, împlinește 4 ani de activitate și lansează o nouă gamă de produse. Cele trei tipuri de unt, Untul cel lăptos, Untul cel sărat-afumat și Untul cel cu leurdă, sunt deja disponibile în marile lanțuri de magazine și online, pe Freshful.ro.
Noua gamă de unturi este cea mai recentă extindere a portofoliului de produse al Lăptăriei cu Caimac. În ultimul an, alte trei noi produse au fost lansate pe piață: Iaurtul cu miere și polen, Rotocolul de cașcaval și Iaurtul răcoros. De asemenea, compania plănuiește extinderea continuă a gamei de produse anul acesta, după lansarea untului, concentrându-se pe categoria de băuturi pe bază de lapte sau iaurt, brânzeturi maturate și brânzeturi cremoase.
Astfel, luna iunie marchează două evenimente importante pentru Lăptăria cu Caimac. Pe lângă lansarea celor trei tipuri de unt, compania sărbătorește aniversarea a patru ani de la lansare, în cadrul unui picnic care va avea loc pe 18 iunie, începând cu ora 9:00, la Roaba de Cultură din Parcul Herăstrău.
„Am ascultat de consumatorii noștri, care și-au dorit foarte mult untul, iar după o lungă serie de teste și experimente am ajuns, într-un final, la trei tipuri de unt de care suntem extrem de mândri: Untul cel lăptos, Untul cel sărat-afumat și Untul cel cu leurdă. Am vrut să acoperim o paletă largă de rețete care se bazează pe unt, de la mic-dejun și până la cină. Astfel, am ajuns la aceste trei variante, care oferă versatilitate în bucătărie și care, zicem noi, sunt atât de bune încât nu rezistă prea mult pe masă!”, spune Mădălina Cocan, CEO Agroserv Măriuța.
În 2021, cele mai bine vândute produse au fost Laptele, Iaurtul natural și Smântâna dolofană, acestea fiind accesibile în peste 2.500 de magazine fizice, precum Mega Image, Carrefour, Auchan, Cora, Profi, Carrefour Market/Express, Selgros sau Metro, dar și online pe Freshful.ro, Bolt Market, sau alte platforme. Produsele Lăptăria cu Caimac pot fi găsite și în peste 400 de magazine mici și băcănii.
Producția de lapte a fermei a ajuns la o capacitate anuală de peste 15.000.000 litri, aceștia fiind utilizați pentru fabricarea următoarelor produse: Laptele, Iaurtul natural, Iaurtul de 10, Iaurtul mic, Iaurtul cu miere și polen, Sana, Laptele bătut, Iaurtul de băut, Iaurtul răcoros, Ayranul, Smântâna dolofană, Smântână proaspătă, Laptele condensat îndulcit, Ciocolata-n lapte,
Cașul zvântat, Brânza proaspătă de vaci, Miezul de brânză, Brânza Măriuța, Brânza englezească și Rotocolul de cașcaval.
Agroserv Măriuța a fost înființată în anul 1994 și până în 2018 a avut exclusiv activități agricole, cultură mare (grâu, orz, rapiță, triticale, porumb, lucernă și altele, pe o suprafață de 3000 ha) și fermă de vaci de lapte (cu peste 2700 animale). Începând cu anul 2018 a pus în funcțiune o fabrică modernă de lactate și a lansat brandul Lăptăria cu Caimac, un brand care a înregistrat o creștere rapidă în preferințele consumatorilor datorită produselor de înaltă calitate.
Lăptăria cu Caimac are propria fermă și folosește cele mai noi mijloace de a produce lactate de calitate, naturale, sigure, nutritive și fără adaosuri inutile. Fabrica de procesare de ultimă generație, în care s-au investit peste 5 milioane euro, are o capacitate tehnică de procesare de aproximativ 75 tone de lapte pe zi, iar tehnicile de procesare moderne permit pasteurizarea laptelui la o temperatură mai joasă decât media obișnuită, pentru a păstra gustul adevărat al laptelui de la vacă și o parte cât mai mare din substanțele nutritive. Mai multe informații despre Lăptăria cu Caimac și produsele brandului găsiți la www.laptariacucaimac.ro sau pe paginile de Linked-In/Facebook/Instagram Lăptăria cu Caimac.