TikTok a început să testeze formatul Stories, care, eventual, va fi implementat şi disponibil pentru toţi utilizatorii reţelei. Deşi arată la fel ca Stories din Snapchat sau Instagram, implementarea TikTok are, totuşi, o doză de originalitate.

Şi în cazul TikTok, formatul Stories va ocupa întreg ecranul şi va fi la fel de efemer ca pe celelalte platforme – postările vor putea fi văzute 24 de ore, după care vor fi şterse automat.

Originalitatea vine din faptul că, în loc să adauge Stories într-un rând orizontal în partea de sus a ecranului, ca la celelalte reţele sociale, TikTok a creat o bară laterală, ce va acomoda Storie-urile, bară care va fi afişată şi ascunsă printr-un swipe.

Va exista, bineînţeles, opţiunea adăugării unor comentarii şi reacţii la Stories. De asemenea, acestea vor putea fi accesate, ca pe Instagram, apăsând poza de profil a unui utilizator.

TikTok nu a spus cât va dura testul şi când formatul Stories va fi lansat oficial. De regulă, aceste teste durează câteva luni.

“Inventat” de Snapchat, formatul Stories a fost adoptat rapid de cele mai mari platforme sociale şi, de regulă, au avut succes. Stories a prins mai greu pe Facebook şi aproape deloc pe Twitter. De altfel, Twitter a anunţat chiar recent că va renunţa acesta.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.