JOHNSON’S® lansează peste 50 de produse noi pentru bebeluşi, îmbunătățite în interior și la exterior, care promit ce este mai bun pentru bebeluși și îi ajută pe părinți să #AleagăDelicat #ChooseGentle

Marca JOHNSON’S® a trecut prin îmbunătățiri, în interior și la exterior, ca să ofere tot ceea ce doresc părinții, fără însă a le oferi și lucruri pe care aceștia nu le doresc. Misiunea JOHNSON’S® este aceea de a crea cele mai delicate produse din lume pentru bebeluși, în baza informațiilor științifice și a testelor. De aceea, JOHNSON’S® s-a transformat pentru a răspunde nevoilor părinților moderni din zilele noastre, prin produse și ambalaje care le oferă bebelușilor tot ceea ce este mai bun.
JOHNSON’S® înțelege că părinții din zilele noastre au așteptări şi nevoi diferite de la produsele pe care le folosesc pentru bebelușii lor, fie pentru uz intern sau extern. După decenii întregi de pionierat în cercetare pentru îngrijirea bebelușilor și după ce a organizat cu rigoare teste în domeniu, JOHNSON’S® a cooperat cu mii de părinți în scopul de a-și îmbunătăţi în întregime produsele, astfel încât părinții să aibă încredere și să le poată folosi cu încredere. În etapa de reformulare au fost respinse peste 400 de ingrediente. Produsele mai simple și mai delicate nu conțin parabeni, sulfați și coloranți* și au o formulă care are scopul de a minimiza riscul de alergii, iar 90% dintre ingrediente sunt obținute pe baze naturale.

Pe lângă introducerea de noi formule pentru produsele existente, relansarea va include și folosirea pentru prima dată a unor cunoștințe tehnico-științifice revoluționare pentru îngrijirea pielii bebelușilor. Noua gamă JOHNSON’S® CottonTouchTM este concepută special pentru pielea sensibilă a nou-născuților. Loțiunea de spălare care este foarte delicată și al cărei PH are un echilibru perfect este produsă cu bumbac natural, ceea ce face ca ea să se simtă super-delicat la atingere. Produsele folosesc ingrediente alese în mod special, fără să conțină parabeni, ftalați sau sulfați. Parfumul CottonTouchTM a fost testat în lumea întreagă și s-a dovenit în mod științific că întărește legătura emoțională dintre părinte și bebeluș, contribuind la reducerea stresului pe durata băiței și permițând o mai buna dezvoltare a unui copil de vârstă mică în general și dezvoltarea emoțională în mod special.

David Mays, Senior Director, Global Scientific Engagement la Johnson & Johnson Consumer: „I-am așezat întotdeauna pe părinți în centrul mărcii noastre. Pentru a ne pregăti pentru acest proces de relansare de proporții ne-am întâlnit cu părinții și am ascultat ce aveau de spus ca să putem înțelege exact de ce produse de îngrijire a pielii aveau nevoie. Marca noastră își ia angajamentul de a face teste după niște parametri stricți, și am lucrat neobosit cu oameni de știință, pediatri și dermatologi pentru a crea produse cât se poate de delicate. Johnson & Johnson a fost printre pionierii folosirii științei în îngrijirea pielii bebelușilor de 125 de ani, ceea ce ne face să fim mândri de moștenirea pe care am primit-o. De aceea suntem încântați că putem oferi familiilor ocazia de a testa toate produsele gamei, asigurându-le că le oferă bebelușilor cele mai bune îngrijiri.”

Toate noile produse au fost special concepute pentru una dintre cele patru categorii de îngrijire, adică nou-născuți, imediat după naștere, bebeluși activi care se deplasează, copii independenți de până la 36 de luni și desigur, produsele simbol, atât de populare.
Gama Newborn/ Nou-născut: proiectată să întărească legăturile și sentimentul de siguranță dintre părinte și copil prin introducerea CottonTouchTM.
Active Baby/ Bebeluș activ: creat special pentru cei mici, pentru a-i ajute în descoperiri și explorare. Gama de produse pentru momentul culcării, cu arome Natural CalmTM poate fi folosită pentru a ajuta un bebeluș să adoarmă mai repede, după cum au dovedit studiile clinice și să aibă un somn mai lung, dacă este folosită în mod regulat.

Toddler+: pentru copiii independenți de până la 36 de luni, noua gamă este proiectată cu gândul la părinți și copii deopotrivă, cu ambalaje amuzante și noi caracteristici, care să facă să nu se încurce părul, conținând însă și ingrediente mai puternice, astfel încât părinților să le fie mai ușor să facă baie copiilor.
Originals: având parfumul care este asociat în mod natural cu un bebeluș, gama de neuitat emblematică a făcut deasemenea obiectul unei întineriri a formulei, înlăturându-se astfel coloranţii și ingredientele nedorite care nu sunt în folosul bebelușului, dar păstrându-se aroma simbol și performanțele produsului.
Noua gamă JOHNSON’S® va fi disponibilă în toate reţelele de magazine, începând cu luna aprilie.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.