Prin campania “Pasiuni de Viitor”, Philips Avent va lansa o nouă colecție de biberoane, cu 6 ilustrații speciale, in ediție limitată.
Philips Avent le provoacă pe mamele din România să participe la alegerea celei mai noi colecții de biberoane Avent, în ediție limitată, în cadrul campaniei “Pasiuni de Viitor”.
În urma unui vot public care se va desfășura pe pagina dedicată campaniei, publicul va alege șase dintre cele douăzeci de ilustrații care se vor regăsi pe noile biberoane Avent.
Procesul de votare începe astăzi, 4 aprilie, și se va desfășura pe parcursul a trei săptămâni, dupa care se va lansa ediția limitata Avent.
Ilustratiile reprezintă cele mai populare meserii și pasiuni pe care cei mici și le pot alege la un moment dat în viața de adulți.
Prin aceasta inițiativă, Philips Avent atrage atenția nu doar asupra importanței alăptatului și a hrănirii cu lapte matern, dar și asupra momentelor importante din relația părinte-copil, pe care adeseori le uităm.
Philips Avent sprijină o viață sănătoasă, bine trăită, încă de la primii pași în viață, oferind o gamă complexă de produse.
Gama de biberoane Philips Avent a fost lansată in septembrie 2012, cu scopul de a veni în sprijinul mamelor care alăptează natural, pentru a le fi alături și pentru a simplifica alăptarea copiilor.
Biberoanele Avent ajută la crearea unui mod natural de hrănire cu biberonul, atât pentru bebeluși, cât şi pentru mame. Tetina are un design inovator cu petale, pentru o începere naturală a hrănirii similară cu alăptarea, ajutând bebeluşul să combine uşor hrănirea la sân cu cea cu biberonul.
Pentru mai multe informații despre campanie, accesați www.philips.ro/pasiunideviitor.