Reteaua Regina Maria deschide inca o clinica la TimisoaraRețeaua de sănătate Regina Maria deschide prima unitate medicală din vestul țării, la Timișoara, cu o investiție totală de 1 milion de euro. Noua clinică este una dintre cele mai mari ale Rețelei, având o suprafață de 1.000 mp și 16 cabinete medicale.

Policlinica Regina Maria Timișoara este localizată în Iulius Mall, la etajul 1, și aduce, pe lângă principalele specialități pentru adulți și copii, un Centru de Medicina Muncii, un laborator regional de analize medicale și un punct de recoltare.

Noul laborator poate deservi întreaga comunitate din vestul țării și efectuează o gamă completă de analize medicale, printre care: teste de alergologie, anatomie patologică, biochimie, biologie moleculară, citologie, hematologie și microbiologie.

Clinica este dotată cu echipamente de înaltă performanță și are o echipă formată din 30 de medici. Cazurile medicale vor fi abordate de o echipă multidisciplinară, Policlinica Regina Maria Timișoara având peste 20 de specialități medicale, printre care: Alergologie și Imunologie clinică, Boli infecțioase, Cardiologie pentru adulți și copii, Pediatrie, Dermatologie, Ecografie, Endocrinologie, Medicină Internă, Obstetrică-Ginecologie, ORL și altele.

„Ritmul nostru de viață a devenit mai alert, iar serviciile de sănătate trebuie să se coreleze cât mai bine cu programul și stilul de viață al pacienților. De aceea,  am deschis prima clinică din Timișoara, în Iulius Mall, într-un spațiu generos și ușor accesibil, definit prin eleganță și grija pentru detalii. Suntem onorați să fim prezenți în ”mica Vienă” de pe Bega – un oraș în care am descoperit că inovația și diversitatea sunt cuvinte de ordine. Aspirăm să devenim prima opțiune a bănățenilor în materie de servicii medicale și să demonstrăm că suntem un partener de încredere pentru comunitatea locală de business.”, a declarat Fady Chreih, director general al Retelei Regina Maria.

Noua clinica aduce o serie de beneficii pacienților săi, facilitându-le accesul la servicii medicale moderne, disponibile chiar și pe telefonul mobil:

Ø  Dosar medical electronic. Include întregul istoric medical al pacienților (rezultatele analizelor medicale, istoricul consultațiilor și intervențiilor la medicii din Rețea). Pacienții pot accesa informațiile vitale despre sănătatea lor, în ”Contul Meu” – o secțiune complet securizată, disponibilă  pe site-ul www.reginamaria.ro.

Ø  Platforma „Întreabă un medic”. Pacienții au posibilitatea să adreseze online întrebări medicilor Rețelei, la care vor primi răspunsuri în 48 de ore (www.reginamaria.ro/intreaba-un-medic).

Ø  Aplicație de mobil. Pacienții pot accesa instant rezultatul analizelor și pot realiza programări electronice, cu ajutorul aplicației de mobil Regina Maria.

Ø  Hotline medical 24/7 și „Sfatul medicului”. Pacienții pot accesa asistență de urgență și recomandări medicale prin telefon, nonstop.

Ø  7 canale de feedback prin care Rețeaua centralizează opiniile pacienților cu privire la medici și serviciile oferite în Rețea, inclusiv un chestionar de satisfacție pe care pacienții îl primesc pe email, după vizita în clinică.