IKEA România a lansat miercuri, Catalogul IKEA 2016, 930.000 de exemplare ale noului catalog urmand a fi distribuite în locuințele din București, Pitești, Ploiești și împrejurimi, in perioada 17 august – 6 septembrie.
Noul catalog are 328 de pagini și se inspiră din bucuria meselor împreună, reflectând tema de anul acesta: „Gesturile mici contează”. Este vorba despre momentele mărunte, magice, din jurul bucătăriei și nu numai. Despre gesturile mici dar pline de semnificație pe care le facem pentru cei dragi, fără un motiv anume.
In conferinta de presa prilejuita de lansare, Cornel Oprişan, retail managerul companiei a declarat ca IKEA România a obţinut certificatul de urbanism pentru terenul pe care l-a achiziţionat în iunie pe bulevardul Theodor Pallady pentru a deschide al doilea magazin pe piaţa locală, urmând să depună documentaţia pentru planul urbanistic zonal. Corenl Oprisan nu a dat alte detalii despre cand va incepe constructia sau cand va fi deschis cel de-al doilea magazin din Romania.
“Am obţinut certificatul de urbanism. Mai mult de atât nu pot spune, urmează planul urbanistic zonal şi certificarea de construcţie. Sigur magazinul va avea aceeaşi categorie de produse ca şi aici (magazinul din Băneasa – n.r.)”, a afirmat Oprisan.
Retailerul suedez de mobilă şi decoraţiuni a anunţat în iunie achiziţia unui teren de circa 13,7 hectare, în sectorul 3, pe bulevardul Theodor Pallady nr 57, pe care va construi cel de-al doilea magazin din România, primul fiind deschis în 2007 în Băneasa, însă până în 2010 a funcţionat ca franciză.
„Catalogul IKEA de anul acesta are o temă care unește oamenii mai mult ca niciodată. O temă care vorbește despre individualitate, dar care este universală. O temă axată pe viața în jurul bucătăriei și pe acele mici momente magice care au loc în acest spațiu. Atunci când mâncăm o ultimă bucată de tort în timp ce toată lumea doarme. Atunci când presărăm busuiocul crescut în casă pe o farfurie plină cu paste. Sau atunci când îi aducem cuiva drag micul dejun în pat fără un motiv special. Despre asta vorbim în noul catalog. Sărbătorim lucrurile care fac viața în jurul bucătăriei să fie mai armonioasă și ne facem timp pentru lucrurile mici care fac marile diferențe. În paginile catalogului de anul acesta au prioritate bucătăriile, produsele pentru gătit și servit, precum și produsele din departamentul IKEA FOOD. Este o temă care ne place și credem că este extrem de relevantă și actuală pentru români,” a declarat Daniela Stoican, PR Manager IKEA România.
Studiu IKEA despre obiceiurile de acasă
Odată cu tema noului catalog este lansată și o nouă analiză IKEA Group la nivel internațional. Life at Home Report are ca temă activitățile de zi cu zi legate de mâncare și modul în care ne influențează ele starea de bine. Studiul global este bazat pe vizite desfășurate de Compania IKEA în casele oamenilor, pe studii interne ale IKEA Group, precum și pe răspunsurile a peste 8.500 de locuitori din 11 capitale ale lumii la un chestionar IKEA.
Noutăți pentru toate gusturile
- Detalii și accesorii – Pentru că fiecare încăpere a casei oferă un prilej de a face gesturi mici pentru cei dragi, catalogul IKEA cuprinde o mulțime de idei și accesorii pentru a le pune în practică. Suportul de laptop se transformă într-o tavă perfectă pentru cinele de pe canapea (pag. 73), iar carafa cu apă se potrivește oriunde cei dragi au nevoie de hidratare sau de o băutură răcoritoare (pag. 74).
- Mai multe noutăți și colecții limitate – Colecția SINNERLING creată de designer-ul Ilse Crawford propune o reîntoarcere către materialele naturale prin produsele din lemn de plută naturală, bambus, ceramică și plută. Produsele din colecția SITTNING transformă fiecare masă într-o experiență aparte. Sunt confecționate din materiale precum lemn de acacia, piatră, sticlă și bumbac, iar formele și culorile neașteptate creează o atmosferă plăcută. Aceste două colecții sunt doar câteva din noutățile prezente în catalog și în magazin.
Catalogul IKEA 2016 vine și anul acesta cu extensia digitală – disponibilă de pe 13 august – prin care inspirația și produsele se mută din catalog, în casele românilor.
- Noua funcție „Plimbă-te prin cameră” oferă posibilitatea de a face un tur virtual în două camere din catalog
- Prin opțiunea de „Realitate Augmentată”, utilizatorii pot vedea cum arată peste 400 de produse IKEA la ei acasă
- În plus, aplicația oferă peste 50 de filme, imagini și vizualizări de 360° ale camerelor.
Prețurile menționate în Catalogul IKEA 2016 includ TVA, sunt maxime și sunt valabile 1 an de zile, de la 1 septembrie 2015 până la 25 august 2016.