Pe 3 iunie, peste 200 de copii talentați și fani Violetta împreună cu vedeta locală Disney din „I Love Violetta”, Andra Gogan, s-au strâns pe terasa mall-ului Promenada din Bucuresti pentru a le arăta tuturor cum se pregătesc pentru mult-așteptatul concert „Violetta Live”. Ei le-au dedicat un moment de dans special idolilor lor din indrăgitul serial de la Disney Channel, „Violetta”, demonstrând cât de nerăbdatori sunt să ii vadă cântând live pe scenă, pe 2 septembrie.
VIDEO: https://youtu.be/9jfIVh0kZJE
Coregrafia inspirată de mișcările de dans din „Violetta”, pe câteva dintre cele mai populare melodii din serial – Esto no puede terminar, Ser mejor, En Gira, a fost pregătită de Andra Gogan împreună cu copiii din trupa de dans Amicii.
Actorii din Violetta au cucerit inimile audienței tinere din România în ultimii doi ani, serialul ocupând prima poziție în intervalul orar în care este difuzat, în rândul copiilor cu vârsta cuprinsă între 4 și 14 ani. Așadar, pentru V-loverii români, șansa de a-și vedea personajele preferate live pe scenă, în timpul concertului Violetta Live, va fi cu siguranță o experiență unică în viață. Spectacolul va avea ca protagoniști vedetele din distribuția originală a serialului – Martina Stoessel (Violetta); Jorge Blanco (Leon); Diego Dominguez (Diego); Facundo Gambande (Maxi); Mercedes Lambre (Ludmila); Candelaria Molfese (Camila); Samuel Nascimento (Broduey) și Alba Rico Navarro (Naty). Concertul va include, de asemenea, o trupă de nouă dansatori foarte energici, o formație de cinci instrumentiști, decoruri și lumini spectaculoase, coregrafii de mare impact, elemente tehnice impresionante și costume uimitoare.
Violetta Live se află în prezent în America Latină, în cadrul turneului internațional din 2015 și va reveni în Europa în toamnă, cu 10 spectacole programate în Europa Centrală și de Est, inclusiv în România, pe 2 septembrie, de la 19:30, la Arena Națională din București.
Biletele sunt disponibile online pe www.myticket.ro și www.eventim.ro, precum și în rețeaua magazinelor Diverta.
Serialul Violetta s-a bucurat rapid de succes în toate piețele unde a fost lansat. Considerat prima „telenovelă” pentru copii, serialul a atras telespectatorii cu povestea Violettei, o tânără talentată care revine în orașul natal, Buenos Aires, după ce a trăit câţiva ani în Europa, și reușește să facă față provocărilor și schimbărilor dramatice din viața de adolescentă, pe acorduri muzicale și în ritm de dans. Dublat în 15 limbi, Violetta a fost urmărit de peste 45 de milioane de persoane în perioada octombrie-decembrie 2014. Violetta s-a clasat pe locul #1, notorietate spontană, între personajele preferate ale fetelor cu vârsta cuprinsă între 6 și 14 ani, în sudul Belgiei, Franța, Italia, Polonia și Spania.
Violetta a avut un succes imens şi cu produsele personalizate, în diverse categorii precum articole de modă, produse pentru casă, papetărie, accesorii, cosmetice, jucării, electronice, cărţi şi reviste, înregistrând vânzări de peste 3 milioane de cărţi şi un milion de jurnale numai în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa. Artiștii din Violetta au obținut numeroase discuri de platină, cu vânzări de peste 2 milioane de unităţi în lumea întreagă.
Violetta are peste 350 de milioane de vizualizări pe YouTube, la nivel global, înregistrând mai multe căutări pe YouTube decât Justin Bieber în Italia, Spania și Franța.
Despre The Walt Disney Company în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa:
The Walt Disney Company (TWDC), împreună cu companiile subsidiare şi afiliate ale sale, este lider internaţional în difuzarea de programe diversificate de divertisment şi media pentru întreaga familie. Disney este o companie cotată la indicele Dow 30 şi a înregistrat venituri anuale de aproximativ 48,8 miliarde de dolari în ultimul exerciţiu fiscal (FY14).
TWDC Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA) operează în regiune de peste 80 de ani, este prezent în 25 de țări și numără peste 6.000 de angajați. Studiourile locale produc și distribuie filme în zona EMEA, între succesele recente numărându-se producția Disney „Cenușăreasa” și „ Răzbunătorii: Sub Semnul lui Ultron”, de la Marvel. Lansările de filme din perioada următoare, în EMEA, includ producția Disney•Pixar, „Întors pe dos” și „Ant Man / Omul-Furnică”, de la Marvel. În EMEA, canalele Disney (Disney Channel, Disney XD și Disney Junior) sunt disponibile în 117 țări, cu 41 fluxuri vizuale, în 22 de limbi. Compania este, de asemenea, un furnizor important de programe TV, distribuind programe marca Disney și ABC Studios, printre care și serialul premiat „Scandal”. Gama variată de produse de larg consum Disney include jucării, articole de îmbrăcăminte, home décor, alimente, cărți și reviste, fiind comercializate în magazine specializate și de către retaileri de masă, precum și în magazinele Disney Store din EMEA sau online. Club Penguin este cea mai de succes lume virtuală pentru copii la nivel mondial, cu peste 220 de pinguini creați de la lansare, în peste 190 de țări, platforma fiind disponibilă în 5 limbi: franceză, spaniolă, portugheză, engleză și germană. Disneyland Paris este în continuare atracția turistică numărul #1 din Europa, înregistrând peste 14 milioane de vizite în anul fiscal 2014 și urmând să atingă în curând 300 de milioane de vizite de la deschiderea parcului în 1992.