A.N.P.C.P.P.S. România – InfoCons are numărul de telefon unic 021/9615 pentru consilierea și informarea clienților sectorului bancar la tasta 2. Toate persoanele interesate pot înregistra sesizări și reclamații sau pot solicita informații atât telefonic, cât și direct la Centrul Național de Consiliere și Consultanța Consumatorilor în domeniul financiar bancar – str.Negru Voda, nr. 3, sector 3 , în fiecare zi de luni până vineri, în intervalul orar 10.00-14.00 sau pot transmite documentele necesare la O.P.4, C.P.4, sector 3, București, mail : reclamatii@protectia-consumatorilor.ro
A.N.P.C.P.P.S. România – oferă consiliere și consultanță gratuită tuturor clienților Volskbank România cu credite în franci elvețieni incepand cu data de 25 mai 2015.
“Considerăm dialogul ca fiind singurul mijloc de a găsi soluții într-un mod civilizat, european, la provocările prezente. Asociația Națională pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România – InfoCons este alături de consumatori și prin lansarea acestui canal de comunicare. Ne bucurăm să constatăm și exemple pozitive în piață, precum lansarea unei oferte, din partea Băncii Transilvania și Volksbank România, cliențilior cu credite în franci elvețieni. Este pentru prima oară când o bancă vine cu o propunere deschisă, clară într-o situație complexă de acest gen. Ne bucurăm că această inițiativă a fost primită pozitiv și de piață. Considerăm că abordarea directă, deschisă a oricăror provocări este calea optimă, firească de urmat ”, declară Sorin Mierlea, preşedintele A.N.P.C.P.P.S. România –InfoCons.