Pentru ca Big Mac este unul dintre produsele favorite ale romanilor, in aceasta luna McDonald’s Romania a demarat o campanie speciala pentru a evidentia popularitatea acestui sandvis, dar si pentru a arata ca cele mai bune produse sunt pana la urma cele care ne plac.
Big Mac promite de fiecare data acelasi lucru: un gust special al ingredientelor care il fac emblematic si usor de recunoscut. Campania lansata de McDonald’s Romania promoveaza mesajul ca Big Mac reprezinta proportia potrivita intre ingredientele folosite si gustul unic, gust care primeaza in orice experiment culinar. Mai mult, pentru ca fiecare an incepe cu o noua provocare, prin intermediul paginii de Facebook McDonald’s Romania, compania a pornit un proiect in social media incercand sa stranga cat mai multi fani pentru un produs din Romania, proiect ce se desfasoara pe toata perioada campaniei. Pana in prezent, peste 34.000 de romani si-au exprimat aprecierea privind acest produs emblematic: sandvisul Big Mac.
”Big Mac este unul dintre produsele emblematice McDonald’s si a fost mereu in topul preferintelor clientilor nostri. Mai mult decat atat, credem ca acest sandvis reprezinta unul din principalele motive pentru care oamenii vin in restaurantele noastre, si anume a savura un burger cu un gust unic cu care s-au obisnuit inca din 1995. Astfel, am decis ca Big Mac-ul merita o campanie speciala care sa arate ca este preferatul tuturor si ca gustul si popularitatea sa il transforma intr-un brand in sine”, a declarat Daniel Boaje, Director General McDonald’s Romania.
Big Mac este un sandvis cu 2 bucati de carne de vita, sos special Big Mac, salata, o felie de branza Cheddar, felii de ceapa si castraveti murati, totul preparat intr-o chifla Big Mac cu susan.
Calitatea la McDonald’s
La McDonald’s preparam produsele cu grija din ingrediente de calitate. Pentru fiecare produs preferat de consumatorii nostri folosim ingrediente de la parteneri de incredere, lideri in domeniul lor de activitate. Folosim 100% carne de vita din sfert anterior si flanc, procentul de grasime nu depaseste 20%. Furnizata de Inalca Italia, carnea de vita este preparata pe plita, fara adaos de grasime, condimentata doar cu sare si piper dupa preparare.
Despre McDonald’s Romania
In anul 2015 McDonald’s Romania aniverseaza 20 de ani de la deschiderea primului restaurant. Compania este lider al pietei restaurantelor din tara cu 67 de restaurante in 21 de orase si 150.000 de clienti care ii trec pragul zilnic. McDonald’s are peste 4000 de angajati si a investit peste 600 de milioane de lei in Romania. In anul 2014, McDonald’s a fost desemnat cel mai bun angajator al anului conform AON Hewitt.
Pentru mai multe informatii vizitati: www.mcdonalds.ro si www.facebook.com/McDonalds.ro.