zambetSoarele, zâmbetul mamei, privirea copilului tău când descoperă ceva nou, căldura din ochii partenerului când îți spune “te iubesc”, gustul desertului preferat – toate sunt mici bucurii care ne fac viața mai frumoasă. Însă, și nu de puține ori, din cauza grijilor și a tumultului în care trăim, uităm să le vedem și să le simțim cu adevărat. Danone își propune să ne reamintească nenumăratele motive pentru care merită să zâmbim zilnic, prin noua platformă de brand – „Gustă viața zâmbind”.

Zâmbetul a stat mereu în centrul identității Danone, ca expresie a stării de bine și de sănătate obținute printr-o alimentație echilibrată. „Gustă viața zâmbind” merge un pas mai departe, propunând consumatorilor, prin iaurturile Danone, o filosofie de viață care valorizează micile bucurii și care le reamintește motivele pentru care ar trebui să zâmbească zilnic: cei dragi, sănătatea, optimismul.

„Noua platformă „Gustă viața zâmbind” este construită în jurul misiunii Danone de a aduce sănătate prin alimente, prin iaurturi gustoase și de cea mai bună calitate, produse în România, astfel contribuind la o viață mai bună și mai plină de bucurie pentru consumatorii. Alimentația corectă este esențială pentru sănătate, iar prin iaurturile Danone noi punem la dispoziția consumatorilor o alegere simplă care îi va ajuta să aibă grijă de sănătatea lor. Prioritatea noastră este să oferim produse de cea mai bună calitate, care răspund preferințelor românilor de toate vârstele, folosind expertiza internațională de aproape un secol a Danone și cele mai bune resurse locale. Cumpărăm doar lapte de cea mai bună calitate de la fermierii români și îl procesăm în primele 24 de ore în fabrica noastră din București, care lucrează la cele mai înalte standarde europene de producție. Astfel, putem oferi consumatorilor noștri produse care se mențin proaspete mai mult timp, fără să folosim conservanți. Pe scurt, această abordare întemeiată pe produse sănătoase, un business sănătos, oameni sănătoși și fericiți reprezintă esența noii platforme „Gustă viața zâmbind”, explică Dieter Schulz, Director General Danone pentru Europa de Sud Est.

Noua platformă de brand Danone se reflectă la nivel vizual printr-un logo și un slogan nou, în care zâmbetul este elementul central. Campania de comunicare este susținută prin spot TV (click link), o nouă platformă de comunicare online www.gustaviatazambind.ro, un ambalaj nou pentru produsele de bază Danone: Natural, Delicios, Danone de băut, Sana, Lapte bătut și Danone dietetic. În plus, campania beneficiază de o promoție instore, în urma căreia Danone va împlini dorințele a trei consumatori, desemnați câștigători prin tragere la sorți. Promoția se va derula între 21 februarie și 18 aprilie 2014. Detalii despre mecanismul de participare pe www.gustaviatazambind.ro/LinguriteDanone.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.