Persil, marca premium din portofoliul Henkel Romania, anunta primul sau parteneriat de imagine cu o celebritate de pe plan local, in cadrul unei ample campanii de promovare. Astfel, din toamna acestui an, Persil isi asociaza imaginea in Romania cu renumita prezentatoare TV Iuliana Tudor, una dintre personalitatile cele mai indragite ale Televiziunii Romane si gazda a emisiunii “O data-n viata”.
Asocierea dintre marca Persil si carismatica Iuliana Tudor are la baza rezultatele unui studiu Gfk Omnibus , care a aratat ca publicul recunoaste si respecta in Iuliana Tudor un profesionist desavarsit, o mama devotata copilului sau, precum si o sotie care crede cu tarie in valorile familiale.Toate aceste calitati, compatibile cu valorile brandului Persil, au dus la stabilirea parteneriatului.
“Iuliana Tudor ne-a impresionat si pe noi, si pe consumatori, prin naturaletea, implicarea si seriozitatea cu care abordeaza fiecare activitate pe care o face, fie ca e vorba de filmari, de emisiuni, de familia sa, sau de proiectele de voluntariat pe care le desfasoara cu deosebita dedicare (precum cele pentru Crucea Rosie). Cu o istorie de peste 100 de ani de calitate, performanta si inovatie, brandul Persil a venit intotdeauna in ajutorul femeilor puternice, moderne, preocupate in egala masura de viata de familie si de cariera profesionala”, declara Teodora Dobos, Marketing Manager Laundry & Home Care Henkel Romania.
La randul sau, proaspatul ambasador Persil in Romania declara: “Cred ca, in ziua de azi, timpul este pentru noi, femeile active, una dintre cele mai pretioase resurse, pe care trebuie sa o valorificam din plin. Iar Persil este un brand care ne ajuta cu solutii moderne, de cea mai buna calitate, adaptate nevoilor noastre, astfel incat sa nu trebuiasca sa ne mai punem problema compromisurilor”.
Campania desfasurata de Persil in Romania vizeaza promovarea beneficiilor detergentului sub forma de gel, cu o formula mult mai performanta, activa acum de la 200 C. Mai mult, compania isi propune educarea consumatorului roman in ceea ce priveste detergentul lichid, mai eficient, mai sustenabil si mai usor de utilizat. Acesta este detergentul viitorului, dupa cum arata pietele occidentale, acolo unde segmentul lichid este predominant.
Pornind de la sloganul „Curatenia perfecta inseamna Persil”, campania 3600 va include si un nou spot TV, realizat impreuna cu vedeta TVR, care va rula pe micile ecrane incepand cu luna noiembrie 2013.