yahooGrupul de internet american Yahoo! Inc. a dezvăluit, miercuri, noul său logo, care a păstrat semnul exclamării şi culoarea violet, dar are literele mai subţiri decât vechiul logo.

“Ne-am dorit un logo care să rămână apropiat de originile noastre (fantezist, violet, cu semnul exclamării), dar care să reflecte evoluţia produselor noastre”, a declarat directorul de marketing al Yahoo!, Kathy Savitt, potrivit Mediafax.

Prin această rebranduire, Yahoo!, un pionier al internetului, încearcă să se reinventeze după ce a fost eclipsat de gigantul Google, proprietarul celebrului motor de căutare online, scrie AFP.   Noul logo face parte din strategia actualului director general al companiei, Marissa Mayer, care, anul trecut, în iulie, a preluat conducerea Yahoo părăsind compania Google.

Pentru a stârni curiozitatea utilizatorilor săi, Yahoo! a postat timp de o lună un logo diferit în fiecare zi, înainte de a dezvălui, miercuri seară, logoul care va reprezenta de acum înainte imaginea grupului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.